pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 696 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788361732488
ISBN: 978-83-61732-48-8
Data: 2009-10-21
Cena wydawcy: 74.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludz! i, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie. Kultura Toyoty poświęcona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są sercem i duszą Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie. Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają:

Książka "Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty" - Jeffrey K. Liker, Michael Hoseus - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 696 stron i została wydana w 2009 r.