pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kultura korporacyjna. Poglądy, teorie, zarządzanie

Autor książki:

Barbara Fryzeł

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 164 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788323320234
ISBN: 83-233-2023-3
Data:2001-02-03
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce zgromadzono podstawową wiedzę na temat kultury korporacyjnej - wiedzę, która dotąd była fragmentarycznie publikowana w niektórych podręcznikach zarządzania lub w odrębnych wydawnictwach i dotyczyła zawężonego odcinka zagadnień kulturowych, np. diagnozy czy typologii, nie dając możliwości zapoznania się z całokształtem tematu. Praca jest zbiorem wykładów prezentujących kulturę korporacyjną jako zagadnienie odrębne, zasługujące na rangę przedmiotu nauczania, a także poprzez swoją konstrukcję zacheca czytelnika do własnych poszukiwań intelektualnych - teoretycznych lub zakotwiczonych w osobistych doświadczeniach - oraz oceny przedstawionej rzeczywistości.

Książka "Kultura korporacyjna. Poglądy, teorie, zarządzanie" - Barbara Fryzeł - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2005 r.