pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami. w warunkach transformacji cyfrowej

Autor książki:

Marcin Lis

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301219505
ISBN: 978-83-0121-950-5
Data: 2021-08-23
60.26 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono "twórcze" rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka - biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.

Książka "Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami. w warunkach transformacji cyfrowej" - Marcin Lis - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2021 r. Cena 60.26 zł. Zapraszamy na zakupy!