pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Sztuka dla biznesu. Wspieranie kreatywności w organizacji
książka:

Sztuka dla biznesu. Wspieranie kreatywności w organizacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2019
Oprawa: Twarda
Ilość stron: 314 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788301208219
ISBN: 978-83-01-20821-9
Data: 2019-11-08
Cena: 63.46  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 5.54 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 2-4 dni

Sztuka dla biznesu. Wspieranie kreatywności w organizacji - Agnieszka Wojtczuk-Turek - opis książki:

Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarządzania, przewagi konkurencyjnej, czy w ogóle rozwoju firmy. Jej celem jest ukazanie sztuki nie tylko jako inspiracji dla biznesu, ale wskazanie narzędzi, które pozwolą wykorzystać jej potencjał w rozwiązywaniu określonych problemów. Książka skierowana jest do badaczy zajmujących się problematyką związków sztuki i biznesu, słuchaczy studiów podyplomowych, a także menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów HR i osób zajmujących się marketingiem.

„Racją istnienia sztuki jest nie tylko odziaływanie na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale ich związek z realną rzeczywistością. Oferując niekonwencjonalne środki wyrazu, stymulując zmianę sposobu postrzegania rzeczywistości i proponując unikatowe instrumentarium procesu twórczego – sztuka może stanowić nie tylko źródło inspiracji, ale także realną przestrzeń kreowania nowych pomysłów i rozwiązywania problemów.” - napisała we wprowadzeniu redaktor naukowa książki, Agnieszka Wojtczuk-Turek. I to właśnie ukazaniu niezliczonych możliwości korzystania z kreatywności służą różnorodne studia przypadków przedstawione w poszczególnych rozdziałach (…). Przykłady są nie tylko różnorodne, ale również ich świeżość spojrzenia czy interpretacji jest odmienna. W książce omówione są zagadnienia takie jak: partnerstwo kreatywne, CSR, wpływ designu na budzenie emocji klientów - Experience Economy, oraz inne, mało do tej pory mało eksplorowane, zagadnienia. Publikacją powinni zainteresować się badacze zajmujący się teorią i praktyką zarządzania w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań, a także badaniami z zakresu przywództwa. Książka będzie również pożądaną literaturą uzupełniającą dla studentów wszystkich stopni, wraz z doktorantami, zgłębiającymi ekonomiczne i zarządcze konteksty kultury.

Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk

Książka „Sztuka dla biznesu. Wspieranie kreatywności w organizacji” - oprawa Twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 314 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Sztuka dla biznesu. Wspieranie kreatywności w organizacji"
Agnieszka Wojtczuk-Turek (red.) - autor m.in.:
Produkty podobne:
Biznes a prawo. Aktualne problemy - okładka książki
Biznes a prawo. Aktualne problemy i kierunki rozwoju Justyna Marusiak, Maciej Kowalczyk
Polityka innowacyjna. Seria: Zarządzanie - okładka książki
Polityka innowacyjna. Seria: Zarządzanie publiczne Tomasz Geodecki, Łukasz Mamica (red.)