pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kotler o marketingu. Jak tworzyć zdobywać i dominować na rynkach

Autor książki:

Philip Kotler

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 368 s.
Wymiar: 145x204 mm
EAN: 9788324602018
ISBN: 978-83-2460-201-8
Data: 2008-11-13
pozycja niedostępna

Opis książki:

Przemiany technologiczne powodują również zmiany na rynku. Klienci zwracają większą uwagę nie tylko na jakość towarów i usług, ale również na promocję, reklamę i obsługę posprzedażową. Dziś marketing to już nie jedna z opcji -- to konieczność. Przedsiębiorstwa, które stosują odpowiednią politykę marketingową, stają się liderami rynku. Jednak stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem -- wybór działań powinien zależeć od wielu czynników powiązanych z rynkiem, sytuacją gospodarczą, docelową grupą klientów i wieloma innymi danymi, które należy wziąć pod uwagę. Warto więc zobaczyć, jak na współczesny marketing spogląda jeden z największych autorytetów w tej dziedzinie -- Philip Kotler.
Książka "Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach" to doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku.
Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy Techniki budowania marki Analiza rynku Opracowanie miksu marketingowego Zdobywanie lojalnych klientów Zasady planowania marketingowego Techniki oceny efektywności marketingu Marketing elektroniczny Spędź dziś kilka godzin z najlepszym na świecie specjalistą od marketingu, a jutro będziesz mógł poprawić wyniki swojej działalności.

Książka "Kotler o marketingu. Jak tworzyć zdobywać i dominować na rynkach" - Philip Kotler - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 368 stron i została wydana w 2006 r.