pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja korporacyjna a biznes. Praktyczny poradnik

Autor książki:

Leszek Kamiński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Branta
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 120 s.
Wymiar: 144x209 mm
EAN: 9788360186503
ISBN: 978-83-6018-650-3
Data: 2006-01-14
Cena wydawcy: 57.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ta jest próbą przedstawienia ogólnych zasad i reguł dotyczących komunikacji w biznesie, ale widzianych z perspektywy firmy, która musi używać różnych metod informowania o sobie i swoich produktach. zawiera elementy teorii ujętej przez pryzmat realiów krajowych oraz wspartej wnioskami z praktyki Autora z doświadczeń różnych firm krajowych i zagranicznych. Znaczenie działań komunikacyjnych we współczesnym biznesie rośnie. W coraz liczniejszych firmach na świecie i w Polsce pojawiają się odpowiedzialni za nie specjaliści i tworzone są w tym celu odrębne działy. Książka wychodzi im naprzeciw i stanowi cenny przewodnik.
Adresaci tytułu to specjaliści ds. komunikacji (PR, relacji zewnętrznych, public affaires itp.) w dużych i średnich firmach; pracownicy agencji PR; kadra kierownicza przedsiębiorstw; studenci PR i różnych kierunków marketingowo-biznesowych.

Książka "Komunikacja korporacyjna a biznes. Praktyczny poradnik" - Leszek Kamiński - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 120 stron i została wydana w 2007 r.