pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kanały dystrybucji. Kształtowanie relacji

Autor książki:

Zbigniew Spyra

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788360089330
ISBN: 978-83-6008-933-0
Data: 2009-09-17
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania relacji krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wyważony przedstawiając złożoną i wielopłaszczyznową diagnozę obecnego stanu i uwarunkowań, a także perspektywy i kierunki zmian. Książka powinna zainteresować praktyków szukających możliwości pogłębienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim specjalistów z dziedziny dystrybucji, menedżerów przedsiębiorstw handlowych krajowych i zagranicznych oraz menedżerów producentów - dostawców odpowiedzialnych za kształtowanie relacji z międzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi.

Książka "Kanały dystrybucji. Kształtowanie relacji" - Zbigniew Spyra - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2007 r.