pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788360089132
ISBN: 978-83-60089-13-2
Data: 2009-04-02
Cena wydawcy: 40.22 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza publikacja jest pierwszym podręcznikiem akademickim obejmującym w tak szerokim stopniu zagadnienia z obszaru jakości usług finansowych, ujmowanej zarówno od strony teoretycznej, jak i empirycznej. Książka koncentruje się na oszacowaniu związków pomiędzy efektywnością i jakością usług bankowych, w celu ustalenia pożądanych relacji, jakie należy utrzymywać pomiędzy zmiennymi operacyjnymi i finansowymi a miarami jakości postrzeganej przez klientów. Podręcznik jest przeznaczony dla słuchaczy wyższych uczelni ekonomicznych, praktyków życia gospodarczego oraz osób zainteresowanych problematyką finansów i bankowości.

Książka "Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych" - Krzysztof Opolski, Janusz Kudła - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2007 r.