pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak zaprogramować wyborcę?

Autor książki:

Norbert Maliszewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788376410227
ISBN: 978-83-7641-022-7
Data: 2009-02-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Jak dokonać trafnego wyboru w polityce? Jak przekonać wyborców, aby ich decyzje, niekoniecznie sensowne, były po myśli tych a nie innych polityków? W 2007 roku zmarł polski homo politicus - wyborca zaangażowany, kierujący się ideologią polityczną, podejmujący racjonalne decyzje przy urnie. Zastąpił go homo automaticus - człowiek, który musi radzić sobie w najprostszy sposób z natłokiem zadań i nieograniczoną liczbą informacji. Śmierć homo politicus spowodowała, że należy odłożyć stare, racjonalne sposoby komunikowania się i przekonywania wyborców. Nowe techniki "programowania" tworzą plan marketingowy. Bazują na badaniach psychologicznych i neurologicznych, których wyniki sugerują sposoby docierania z przekazem poza uwagą i zaangażowaniem wyborcy,
a często nawet pomimo jego woli (tzw. strategie konia trojańskiego). Techniki te zakładają wielość kanałów dotarcia i różnorodność metod przekonywania. W książce w atrakcyjnej formie autor opisuje kilkadziesiąt mechanizmów perswazji wpływających na wybory polityczne, potwierdzonych wynikami 30 autorskich badań eksperymentalnych, jakościowych lub sondażowych, realizowanych na próbie ogólnopolskiej.

Książka "Jak zaprogramować wyborcę?" - Norbert Maliszewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2009 r.