pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia...
książka:

Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się

Dane szczegółowe:
Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 96 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788373837188
ISBN: 978-83-7383-718-8
Data: 2019-09-26
pozycja niedostępna

Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się - Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła - opis książki:

Opracowanie, które oddajemy w ręce Czytelników, odpowiada na pytanie, jaki jest mechanizm uczenia się w polskich ministerstwach. Przedstawia wyniki pierwszego w Polsce tak kompleksowego badania, którego dwie tury zostały przeprowadzone w wybranych polskich ministerstwach w latach 2011 i 2014. Kolejne rozdziały pokazują, jaki jest stan procesów i determinant mechanizmu uczenia się w badanych urzędach. Jest to jednocześnie zaproszenie do szerszej dyskusji o tym, jak uczy się polska administracja i jak można poprawiać jakość działań urzędów.

Książka „Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się” - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar.

Książka posiada 96 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia..."
Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła - autor m.in.: