pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Autor książki:

Mariusz Woźniakowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 163 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788382205046
ISBN: 978-83-8220-504-6
Data: 2021-07-28
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży.

Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.

Książka "Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw" - Mariusz Woźniakowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 163 stron i została wydana w 2020 r.