pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internet a konkurencyjność banków w Polsce

Autor książki:

Michał Kisiel

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 278 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375560435
ISBN: 978-83-7556-043-5
Data: 2008-12-02
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż sieć ma dla bankowości znaczenie pierwszoplanowe. Patrząc na Internet jak na „,,ogólnoświatową plątaninę kabli? traci się z oczu fakt, że globalna sieć już dawno stała się czymś więcej niż kolejną technologią - stała się środowiskiem, do którego powoli, lecz nieuchronnie, przenosi się coraz większa część ludzkiej aktywności. Podjęty temat wydaje się i frapujący i przyszłościowy. Pozycja ta stanowi jedno z pierwszych w Polsce pionierskich kompleksowych opracowań dotyczących bankowości internetowej [...] jest dowodem odwagi jej Autora, który podjął problem nie uboczny, marginalny, przyczynkarski lecz pierwszorzędny w piśmiennictwie polskim i zagranicznym oraz publicystyce przełomu minionego i obecnego stulecia [...]. Analizuje z różnych punktów widzenia problematykę wykorzystania Internetu jako czynnika wpływającego na konkurencyjność banków komercyjnych w Polsce [...], fenomen znajdujący się nie tylko w Polsce in stotu nascendi. Autor umiejętnie łączy rozważania teoretyczne z analizą empiryczną, wywody o charakterze akademickim ze spostrzeżeniami o wymiarze praktyczno-aplikacyjnym.

Książka "Internet a konkurencyjność banków w Polsce" - Michał Kisiel - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 278 stron i została wydana w 2007 r.