pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie

Autor książki:

Tom Hayes

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 140x205 mm
EAN: 9788326480270
ISBN: 978-83-2648-027-0
Data: 2014-12-09
pozycja niedostępna

Opis książki:

Hiperskok Toma Hayesa ukazuje światpandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonującej ponad granicami państw oraz ponad podziałami religijnymi, klasowymi i majątkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych technologii doprowadzi wkrótce do wielkiego cywilizacyjnego hiperskoku.

Książka inspiruje do zadawania pytań, rewiduje stare założenia i pomaga przemyśleć nowe modele biznesowe. Dzięki temu pozwala przygotować się do skutecznego działania w środowisku zmuszającym producentów i konsumentów do nieustannej i wszechobecnej rywalizacji.

Hiperskok nie jest jednak kolejną książką o przyszłości. Tom Hayes dowodzi, że właśnie wkraczamy w erę wiecznego teraz, i zachęca, aby dołączyć do globalnej gospodarki. Jako prawdziwy guru z Doliny Krzemowej przewiduje, że w grze pozostaną tylko firmy przygotowane na nową dynamikę rynku. Do najważniejszych kwestii zalicza: - konsekwencje zbiorowych zachowań na rynku globalnym, - przyczyny rozpowszechnienia się społeczności internetowych czy wieloosobowych gier online, - sposoby reagowania na wydarzenia dziejące się w czasie rzeczywistym, - niebezpieczeństwa związane zutajeniem reakcji" i powody, dla których nadmiar informacji może przyczynić się do upadku firmy.

Tom Hayes wzywa do zerwania z bezpieczną rutyną i przestarzałym zestawem rozwiązań biznesowych. Zachęca, aby wykorzystać hiperskok do szybkiego rozwoju firmy.

Książka "Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie" - Tom Hayes - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2014 r.