pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Grywalizacja w organizacji. Rozwój zastosowań

Autor książki:

Izabela Lewandowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 196 s.
EAN: 9788382090604
ISBN: 978-83-8209-060-4
Data: 2020-10-02
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wysoko oceniam dokonany przez dr Izabelę Lewandowską wybór problematyki i przygotowanie monografii poświęconej mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu. Podjęta przez Autorkę tematyka jest interesująca poznawczo i ważna z punktu widzenia aplikacyjnego, a także aktualna w kontekście potrzeby zwiększania skuteczności oddziaływania na konsumentów i wypracowywania w tym zakresie innowacyjnych rozwiązań. Walor nowości recenzowanej monografii upatruję w tym, iż Autorka dobrze osadza swoje rozważania zarówno w kierunkach rozwoju współczesnego marketingu, jak i w przemianach zachowań konsumentów.

dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW, Katedra Badań Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Autorka podjęła interesujący i bardzo aktualny temat. Badaniem zastosowań grywalizacji w różnych sferach życia zajmują się renomowane ośrodki naukowe (m.in. Uniwersytet Wharton w Pensylwanii). Monografia Izabeli Lewandowskiej przyczynia się do wzbogacenia polskiej literatury dotyczącej tej problematyki (...). Niewątpliwie wyniki obu badań (ilościowego i jakościowego) wzbogacają rozważania Autorki o komponent empiryczny, dostarczają interesujących wniosków poznawczych oraz praktycznych rekomendacji dla organizacji zamierzających wykorzystać rywalizację jako nowoczesne narzędzie marketingowe.

prof. dr hab. Bogdan Mróz, Katedra Badań Zachowań Konsumentów, Instytut Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Książka "Grywalizacja w organizacji. Rozwój zastosowań" - Izabela Lewandowska - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2020 r.