pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data. Seria: Media początku XXI wieku

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 154 s.
EAN: 9788375459524
ISBN: 978-83-7545-952-4
Data: 2019-06-17
defekt: zagięty narożnik okładki
27.29 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Tom 39. serii "Media początku XXI wieku".

Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie "wyguglować" utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat.

Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego
słowa - słupa.

Książka "Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data. Seria: Media początku XXI wieku" - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 154 stron i została wydana w 2019 r. Cena 27.29 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.