pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Google Analytics dla marketingowców

Autor książki:

Martyna Zastrożna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788328309623
ISBN: 978-83-2830-962-3
Data: 2015-06-10
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Humanista w świecie liczb.

"Słowa, słowa, słowa" - powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. "Liczby, liczby, liczby" - odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?
Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.

Książka "Google Analytics dla marketingowców" - Martyna Zastrożna - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2015 r.