pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Autor książki:

Jeanniey Mullen, David Daniels

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 344 s.
Wymiar: 180x235 mm
EAN: 9788324625093
ISBN: 978-83-246-2509-3
Data: 2010-03-30
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową
  • Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową?
  • Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
  • Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych?

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!

W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbędne, najbardziej aktualne wiadomości i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiający natychmiastowe ich wykorzystanie - niezależnie od specyfiki organizacji. Dzięki temu podręcznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjał drzemiący w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz się, jak zaplanować budżet lub sporządzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić Twoją kampanię, a także - co ważniejsze - jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.

  • Zwiększanie wpływu marki.
  • Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
  • Motywowanie do zakupu.
  • Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
  • Dopasowanie narzędzi do strategii marketingowej.
  • Planowanie budżetu.
  • Tworzenie mapy punktów wejścia i wyjścia.
  • Plan analiz.
  • Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
  • Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
  • E-maile na urządzenia przenośne.
Wysyłaj e-maile i osiągnij sukces biznesowy

Książka "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" - Jeanniey Mullen, David Daniels - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 344 stron i została wydana w 2010 r.