pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Formułowanie strategii przedsiębiorstwa. Klasyka
książka:

Formułowanie strategii przedsiębiorstwa. Klasyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 170 s.
EAN: 9788380855649
ISBN: 978-83-8085-564-9
Data: 2017-12-18
Cena: 35.69  Cena wydawcy: 42.00 zł Oszczędzasz: 6.31 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Formułowanie strategii przedsiębiorstwa. Klasyka - Wojciech Nasierowski - opis książki:

Książka jest podręcznikiem do studiowania zarządzania strategicznego oraz materiałem dla praktyków, którzy uczestniczą w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa. Motywem przewodnim rozdziału pierwszego książki jest opis podstawowych podejść, metod i technik w zarządzaniu strategicznym, czyli wyjaśnienie co to jest zarządzanie strategiczne. Następnie opisano klasyczne metody i techniki zarządzania strategicznego, ze szczególnym uwzględnieniem metod wykreowanych w ramach tzw. harwardzkiej szkoły planowania-pozycjonowania.

Część trzecia książki poświęcona jest alternatywnym spojrzeniom na zarządzanie strategiczne: na restrukturyzację przedsiębiorstw. Opisano w niej różne spojrzenia na organizacyjne paradygmaty jako punkt wyjścia do rozważań o innych podstawowych podejściach do restrukturyzacji przedsiębiorstw lub wybranych zakresów funkcjonalnych działania. Przedstawiono różne "formuły restrukturyzacji" i reagowania na sytuacje kryzysowe.

Książka „Formułowanie strategii przedsiębiorstwa. Klasyka” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 170 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Formułowanie strategii przedsiębiorstwa. Klasyka"
Produkty podobne:
Wycena przedsiębiorstw w procesie - okładka książki
Wycena przedsiębiorstw w procesie międzynarodowych... Dorota Ciesielska, Karolina Mazur (red.)
Perspektywy rozwoju podejścia projektowego. - okładka książki
Perspektywy rozwoju podejścia projektowego. Szanse... Elżbieta Weiss, Agnieszka Bitkowska (red.)