pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Firma 2.0

Autor książki:

Andrew McAfee

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788326412219
ISBN: 978-83-2641-221-9
Data: 2011-04-06
pozycja niedostępna

Opis książki:

Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny. Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0 Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności W jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki, blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce.
Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. W 2008 r. znalazł się na 38. miejscu na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn Baseline".

Książka "Firma 2.0" - Andrew McAfee - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2011 r.