pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Finanse behawioralne mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wyd.: 2021
Oprawa: twarda
Ilość stron: 314 s.
Wymiar: 210x150 mm
EAN: 9788382062410
ISBN: 978-83-8206-241-0
Data: 2021-09-29
Cena wydawcy: 32.96 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Monografia obejmuje kluczowe zagadnienia z zakresu finansów behawioralnych przedsiębiorstw, takie jak: racjonalność zachowań, heurystyki, mentalne księgowanie, osobowość przedsiębiorcza, nastawienie do ryzyka, motywy podejmowania działalności, emocje, nadmierna pewność siebie, efekt naśladownictwa, efekt utopionych kosztów. Jest pierwszym w Polsce zwartym, kompleksowym opracowaniem na temat wpływu czynników ekonomicznych, demograficznych, psychologicznych i społecznych na decyzje gospodarcze i wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zawiera przegląd światowych publikacji oraz wyniki wieloletnich badań empirycznych (w tym eksperymentów behawioralnych) przeprowadzonych na próbach obejmujących łącznie ponad 11 tys. polskich przedsiębiorców. Wyniki badań mogą znaleźć szereg praktycznych zastosowań czytelnik dowie się, jak unikać błędów w biznesie oraz jak podejmować optymalne decyzje.

Książka "Finanse behawioralne mikro, małych i średnich przedsiębiorstw" - Marek Szczepaniec, Przemysław Kulawczuk, Tomasz Jurkiewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 314 stron i została wydana w 2021 r.