pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Ewolucja teorii nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej w latach...
książka:

Ewolucja teorii nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej w latach 1950-2000 cz. 2. Kształtowanie sprawności językowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 070x250 mm
EAN: 9788372715692
ISBN: 978-83-7271-569-2
Data: 2011-03-04
Cena: 16.79  Cena wydawcy: 17.26 zł Oszczędzasz: 0.47 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Ewolucja teorii nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej w latach 1950-2000 cz. 2. Kształtowanie sprawności językowych - Halina Zając - opis książki:

Studium teoretyczne poświęcone prezentacji i ocenie dorobku glottodydaktycznego w zakresie sposobów, metod i technik formowania poszczególnych sprawności językowych (słuchania, mówienia, czytania i pisania) w nauce języka rosyjskiego w polskich szkołach w latach 1950–2000 z zastosowaniem różnych metod glottodydaktycznych, które były przedmiotem pierwszej części monografii

Książka „Ewolucja teorii nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej w latach 1950-2000 cz. 2. Kształtowanie sprawności językowych” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.

Książka posiada 224 stron i została wydana w 2009 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Ewolucja teorii nauczania języka rosyjskiego w szkole polskiej w latach..."
Halina Zając - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Dzieje dydaktyk przedmiotowych - okładka książki
Dzieje dydaktyk przedmiotowych w 65-letniej tradycji... Jan R. Paśko, Katarzyna Potyrała, Jolanta Zielińska