pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej....
książka:

Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dorosłych

autor: Aleksandra Szyller

Dane szczegółowe:

Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 210x297 mm
EAN: 9788323531678
ISBN: 9788323531678
Data: 2019-01-11
Cena: 36.32  Cena wydawcy: 43.00 zł Oszczędzasz: 6.68 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej.... - opis wydawcy:

Autorka opisuje rolę i miejsce podręcznika we współczesnej edukacji wczesnoszkolnej: -
Objaśnia czytelnikom podstawową terminologię związaną z książkami do nauki, przybliża historię stosowania podręczników, przedstawia funkcje spełniane przez pakiety edukacyjne, charakteryzuje zmiany na rynku publikacji do kształcenia wczesnoszkolnego spowodowane kolejnymi reformami systemu oświaty.

- Analizuje najpopularniejsze podręczniki zintegrowane wykorzystywane podczas zajęć w klasach I-III szkoły podstawowej w zakresie kształtowania umiejętności językowych, matematycznych i przyrodniczych dzieci.

- Wyniki badań zestawia z rzeczywistymi potrzebami rozwojowymi uczniów w wieku wczesnoszkolnym, opisywanymi zgodnie ze współczesną wiedzą psychologiczną i pedagogiczną.

- Udowadnia, że podręcznik powinien zawierać tylko najważniejsze, przedstawione poglądowo, aktualne treści, odsyłać uczniów do innych środków dydaktycznych, w tym także do nowoczesnych pomocy medialnych.

- Wskazuje, że twórcy pakietów edukacyjnych muszą kłaść zdecydowanie większy nacisk na zadania problemowe, dywergencyjne i kreatywne, aktywizujące dzieci.

Książka jest lekturą obowiązkową nie tylko dla wydawców, autorów i recenzentów "elementarzy", lecz także dla pedagogów, którzy w dobie powszechnej kartomanii borykają się z problemem prawidłowej oceny merytorycznej pakietów edukacyjnych. Stanowi dopełnienie publikacji Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dzieci.

******
Evaluation of Integrated Textbooks for Early Education. Adults? Perspective Education Studies Series
The author analyses the most popular integrated textbooks for the 1st-3rd grade primary school students with regard to developing language, mathematical and natural sciences skills of children. The research results are compared with the real development needs of students. The author proves that a textbook should provide only an overview of the most important subject matter, and it should refer students to other teaching aids, including modern media aids. It is indicated that the authors of educational packages must place great emphasis on engaging problem-solving, divergent and creative tasks.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Aleksandra Szyller - autor m.in.:

Plac zabaw. Karty pracy. Pięciolatek - okładka podręcznika
Plac zabaw. Karty pracy. Pięciolatek cz. 3 Paulina Sowa, Aleksandra Szyller;
Plac zabaw. Wyprawka. Pięciolatek - okładka podręcznika
Plac zabaw. Wyprawka. Pięciolatek Aleksandra Szyller, Paulina Sowa;
Plac zabaw. Karty pracy. Pięciolatek - okładka podręcznika
Plac zabaw. Karty pracy. Pięciolatek cz. 2 Paulina Sowa, Aleksandra Szyller;
Plac zabaw Karty pracy Pięciolatek - okładka podręcznika
Plac zabaw Karty pracy Pięciolatek cz. 1 Paulina Sowa, Aleksandra Szyller;

Produkty podobne:

Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej - okładka książki
Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej Dorota Klus-Stańska, Marzenna Nowicka
Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju - okładka książki
Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju Anita Famuła-Jurczak
Piątek, 18 Stycznia 2019 roku.