pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Efektywność problemowego nauczania i uczenia się biologii człowieka...
»
książka:

Efektywność problemowego nauczania i uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Rok wyd.: 2008
Ilość stron: 364 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788372715043
ISBN: 9788372715043
Data: 2009-03-03
Cena: 34.99 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Efektywność problemowego nauczania i uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia - Eleonora Bobrzyńska - opis książki:

Praca stanowi wartościowe opracowanie dla teorii oraz praktyki dydaktyki biologii człowieka i wychowania prozdrowotnego. W części teoretycznej Autorka dokonuje krytycznego przeglądu głównych założeń podstaw nauczania–uczenia się problemowego z punktu widzenia dydaktyki ogólnej, pedagogiki i psychologii. Badania empiryczne, prowadzone w latach 1980–2002 miały nie tylko ukazać skuteczność problemowego nauczania i uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia, ale i zbadać, w jakim stopniu i w jaki sposób nauczyciele biologii i przyrody stosują zasady problemowego uczenia się i nauczania w praktyce szkolnej. Analiza wyników potwierdziła ustalone wcześniej hipotezy, że problemowe nauczanie podnosi efektywność kształcenia w zakresie rozumienia i zapamiętywania wiadomości oraz nabywania umiejętności praktycznych i operacji myślowych.
Cennym uzupełnieniem pracy jest obszerny Aneks, zawierający przykłady struktur wybranych lekcji problemowych oraz wzory testów z zakresu biologii człowieka i zachowania zdrowia.

Książka Efektywność problemowego nauczania i uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.

Książka posiada 364 stron i została wydana w 2008 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Efektywność problemowego nauczania i uczenia się biologii człowieka..."
Produkty podobne:
Psychologia dysleksji - okładka książki
Psychologia dysleksji Grażyna Krasowicz-Kupis