pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788328344211
ISBN: 978-83-2834-421-1
Data: 2018-09-20
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Książka "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda" - Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2018 r.