pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
książka:

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788328344211
ISBN: 9788328344211
Data: 2018-09-20
Cena: 26.29  Cena wydawcy: 38.99 zł Oszczędzasz: 12.7 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - opis wydawcy:

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Bezpieczeństwo ekonomiczne. Casus - okładka książki
Bezpieczeństwo ekonomiczne. Casus państw regionu... Józef Zawadzki, Jarosław Ziętarski
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa. - okładka książki
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa. Uwarunkowania,... Aleksandra Jackiewicz, Adrianna Trzaskowska-Dmoch (red.)
Produkty podobne:
Skuteczny e-mail marketing - okładka książki
Skuteczny e-mail marketing Artur Maciorowski
Marketing. Wiedza ekonomiczna i - okładka książki
Marketing. Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło
Zarządzanie w kulturze, sztuce - okładka książki
Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej Jerzy Gołuchowski, Zbigniew Spyra (red.)
Środa, 24 Kwietnia 2019 roku.