pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci

Autor książki:

Piotr Krupa, Maciej Ossowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 136 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324633524
ISBN: 978-83-246-3352-4
Data: 2012-11-28
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

E-mail marketing To działa!

Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie ma dosyć długą historię. Jednak czy to oznacza, że automatycznie przestał działać Gdyby tak było, gdyby tylko kryterium innowacyjności narzędzia decydowało o jego skuteczności, co powiedzielibyście o reklamie telewizyjnej Działa czy nie działa A spoty radiowe A plakaty reklamowe Może po prostu nie doceniamy e-mail marketingu, ponieważ nie potrafimy się nim skutecznie posługiwać

Na polskim rynku wydawniczym wciąż niewiele jest pozycji książkowych, które w szeroki i rzetelny sposób opisują elementy czy strategie kampanii tego typu. Autorzy tej publikacji postanowili zatem zebrać, usystematyzować i uszczegółowić materiały, które tworzyli podczas kampanii na rzecz e-mail marketingu w Polsce. Chodziło o to, by książka stała się idealnym kompendium wiedzy zarówno dla osób, które dopiero zgłębiają tajniki tematu, jak i tych, które szukają pomysłów na zwiększenie poziomu zaawansowania prowadzonych już kampanii.


Maciej Ossowski - dyrektor działu edukacji w Get Response. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Redaktor naczelny Email Marketing.pl oraz publicysta współpracujący z czołowymi serwisami marketingowymi i magazynami branżowymi. Aktywny działacz polskich i międzynarodowych organizacji branżowych: MAAWG, Email Experience Council, Email Sender and Provider Coalition czy IAB Polska. Wykładowca na Uniwersytecie Konwersji CENEO, prelegent (IAB Showcase, Email Camp, Kongres Marketing Online Masterclass). Pracuje m.in. dla Carrefour Polska, Pernod Ricard Polska, My Deal.pl. Kontakt z autorem: maciej.ossowski@getresponse.com.

Piotr Krupa - koordynator ds. PR w Get Response. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz posiadacz Certyfikatu London School of Public Relations. Jeden z autorów bloga Email Marketing.pl, publicysta współpracujący z czołowymi serwisami i magazynami marketingowymi oraz e-commerce. Jest odpowiedzialny za komunikację marketingową Get Response, w szczególności za kontakty z mediami, przygotowywanie badań i raportów oraz komunikację w obszarze mediów społecznościowych. Kontakt z autorem: piotr.krupa@getresponse.com.

Książka "E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci" - Piotr Krupa, Maciej Ossowski - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2012 r.