pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru

Autor książki:

Judith Leary-Joyce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788375261585
ISBN: 978-83-7526-158-5
Data: 2012-05-18
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wizerunek pracodawcy z wyboru nie jest tylko najnowszą modą lansowaną przez specjalistów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi. Przyjęty w organizacjach styl zarządzania ma przecież bezpośredni wpływ na ich efektywność. Jeżeli pracodawca stworzy doskonałe środowisko pracy, będą chcieli znaleźć u niego zatrudnienie wyjątkowi ludzie, a jego pracownicy dadzą z siebie wszystko, aby jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki.

Jak stać się pracodawcą z wyboru Najbardziej wiarygodne informacje na ten temat można uzyskać od firm, które znalazły się na liście 100 najlepszych brytyjskich pracodawców, publikowanej przez tygodnik Sunday Times". Asda, Microsoft, Timpson i Bromford Housing Association to tylko niektóre z nich. Działają w różnych branżach, ale łączy je jedno: stworzyły środowisko pracy, w którym pracownicy czują się doceniani i szanowani oraz mają silne poczucie przynależności do firmy. Judith Leary-Joyce rozmawiała z przywódcami, kierownikami i pracownikami tych organizacji, by poznać tajemnicę ich sukcesu.

Książka z pewnością zainteresuje każdego, kto pragnie, aby jego firma zyskała opinię najchętniej wybieranego pracodawcy, zamierza dokonać oceny poziomu zaangażowania pracowników, a następnie stworzyć taką atmosferę, która będzie przyciągała wyjątkowych ludzi gotowych osiągać w pracy ponadprzeciętne wyniki.

Książka "Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru" - Judith Leary-Joyce - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2007 r.