pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

Autor książki:

Mateusz Brzeźniak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Katedra Wydawnictwo Naukowe
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 120x190 mm
EAN: 9788365155702
ISBN: 978-83-6515-570-2
Data: 2017-11-21
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).

Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich - od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów - coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców - aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".

dr Andrzej Świątecki

Książka "Budowanie świadomości marki w klubie sportowym" - Mateusz Brzeźniak - oprawa miękka - Wydawnictwo Katedra Naukowe. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2017 r.