pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna? Nowy paradygmat...
książka:

Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna? Nowy paradygmat biznesu

autor: Robert Kozielski

Dane szczegółowe:

Wydawca: Gab
Rok wyd.: 2017
Oprawa: twarda
Ilość stron: 212 s.
Wymiar: 246x172 mm
EAN: 9788363391201
ISBN: 9788363391201
Data: 2017-01-18
Cena: 43.96  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 15.04 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna? Nowy paradygmat... - opis wydawcy:

Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do biznesu, które odpowiada współczesnym uwarunkowaniom biznesowym. Analizie poddano kilkanaście polskich firm, z którymi autor miał okazję się zetknąć jako osoba bezpośrednio zaangażowana w zarządzanie
(GK Redan SA, questus, questuspoint), jako doradca (m Bank, Multibank, Tubądzin, Aflofarm, LOTOS, Stowarzyszenie Wiosna), lub jako analityk biznesowy (RMF FM, Sphinx, Dr Irena Eris, Atlas, Monnari, onet.pl, Kolporter, NK.pl). Propozycja nowego paradygmatu biznesu była także weryfikowana podczas współpracy szkoleniowo-konsultacyjnej z firmami międzynarodowymi, takimi jak Unilever, Abbott, Microsoft czy HP.

"Książka Roberta Kozielskiego, choć inspirowana historią m Banku, daleko wykracza poza ten temat, przedstawiając czytelnikowi paradygmaty firmy XXI wieku. Kto nie chce pozostać w tyle, niech ją przeczyta".

Prof. dr hab. Andrzej Blikle, A. Blikle
"Czterolistna koniczyna, która stanowi symbol nowego paradygmatu w biznesie, jest zarazem drogowskazem dla praktyków. Książka inspiruje do poszukiwania niekonwencjonalnych rozwiązań problemów biznesowych. Liczne przykłady nie tylko ilustrują przyjęte tezy, ale czynią jej lekturę przyjemną, a niekiedy frapującą".

Prof. dr hab. Czesław Sikorski, Uniwersytet Łódzki
"Teza, że świat się zmienia, jest truizmem. Jednak mało kto zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo i ja k szybko zmienia się świat biznesu. Przecież zawsze organizowano produkcję czy handel. Nic więc, zasadniczo, się nie zmieniło. Książka Roberta Kozielskiego pokazuje, że... zmieniło się niemal wszystko. Nie wiem, czy autor zdoła przekonać czytelników, że dziś sens ma jedynie "pełna, spójna koncepcja prowadzenia biznesu, w której zarządza się nie ludźmi i materiałami, ale wiedzą, rynkami i procesami". (Ludzi trudno jest bowiem przekonać do rewolucji). Mam wszakże nadzieję, że przynajmniej zachęci ich do refleksji".

Prof. dr hab. Dariusz Doliński, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
"Książka jest źródłem nieocenionej wiedzy dla każdego ambitnego menedżera, który stara się wyjść poza utarte schematy myślenia i działania. Autor, który oprócz kariery akademickiej ma za sobą wiele doświadczeń biznesowych, prezentuje najważniejsze wyzwania biznesu przyszłości. Nowy paradygmat biznesu jest naszą rzeczywistością. Ci, którzy to zrozumieją i przyjmą jako własny sposób działania, mają szansę na sukces. Książka doskonale to ilustruje".

Sławomir Lachowski, twórca m Banku i Multibanku
"Od wielu lat poszukujemy odpowiedzi na pytanie, jak odnieść sukces w biznesie. Książka Roberta Kozielskiego wpisuje się w nurt tych poszukiwań. Autor przedstawia w niej oryginalną koncepcję czterolistnej koniczyny, tworzącą nowy paradygmat biznesu. Każdy menedżer, który szuka odpowiedzi na pytanie o źródła sukcesu, powinien przeczytać tę książkę".

dr hab. Grzegorz Karasiewicz, prof. Uniwersytetu Warszawskiego

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Robert Kozielski - autor m.in.:

Wskaźniki marketingowe - okładka książki
Wskaźniki marketingowe Robert Kozielski (red.);
Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie - okładka książki
Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe Robert Kozielski, Agata Mardosz, Agata Matuszewska;
Jak szybko napisać profesjonalny - okładka książki
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy Michał Dziekoński, Robert Kozielski;
Jak szybko napisać profesjonalny - okładka książki
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy Michał Dziekoński, Robert Kozielski;

Produkty podobne:

Jak skutecznie omijać nie w biznesie - okładka książki
Jak skutecznie omijać nie w biznesie Vincent Harris, Harlan Goerger
Niedziela, 17 Lutego 2019 roku.