pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badanie i projektowanie komunikacji 2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 254 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788362196883
ISBN: 978-83-6219-688-3
Data: 2013-06-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego. wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji, tom badanie i projektowanie komunikacji, tom z wystąpieniami z cyklu komunikacje w rozmowie, prace studentów specjalności projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji instytutu dziennikarstwa i komunikacji społecznej. książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.

Książka "Badanie i projektowanie komunikacji 2" - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2013 r.