pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badanie komunikacji vol. 2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
EAN: 9788366445017
ISBN: 978-83-6644-501-7
Data: 2019-12-11
37.15 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

"W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (...)
Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich".

Fragment Wstępu

Książka "Badanie komunikacji vol. 2" - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2019 r. Cena 37.15 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.