Opis książki:
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.
Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.
Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
- rozpoznanie właściwego problemu badawczego,
- sporządzenie planu badań,
- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych,
- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa,
- sporządzenie raportu i prezentacja wyników,
- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji,
- wzdrożenie podjętej decyzji.
Książka "Badania rynku. Jak pozyskać najistotniejsze dla rynku informacje marketingowe" - Dietmar Pfaff - oprawa miękka - Wydawnictwo BC.edu. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2010 r.