pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Psychologiczne
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
EAN: 9788301127954
ISBN: 83-0112-795-3
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 24.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę dostępność kapitału i jego koszt, ryzyko prowadzonej działalności oraz efektywność wykorzystywania środków finansowych. Poszukiwania najtańszych źródeł finansowania i najbardziej efektywnych możliwości zainteresowania dostępnego kapitału to kluczowe decyzje finansowe w przedsiębiorstwie. Niniejsza praca została poświęcona wszystkim aspektom decyzji finansowych dotyczących kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Opracowanie jest przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, zajmującej się pozyskiwaniem kapitału do finansowania działalności przedsiębiorstwa oraz dla studentów kierunków ekonomii i zarządzania na studiach dyplomowych i podyplomowych.

Książka "Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem" - Elżbieta Duliniec - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne.