pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Andere Länder, andere Webestrategien. Phraseologismen und deren Modifikationen In den polnischen und deutschen Werbeanzeigen. Seria: Studia i monografie nr 500

Autor książki:

Mariola Majnusz-Stadnik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788373955875
ISBN: 978-83-7395-587-5
Data: 2014-09-26
25.14 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 14 dni

Opis książki:

Praca jest doskonałym źródłem wiedzy na temat frazeologii i języka reklamy. Pokazuje jak działa reklama i jakich mechanizmów perswazyjnych (w szczególności z zastosowaniem frazeologizmów, czyli stałych połączeń wyrazowych) używa. Praca przedstawia konfrontatywną analizę różnych klas frazeologizmów i ich modyfikacji w niemieckich i polskich reklamach prasowych. Materiał badawczy został podzielony na dwie główne kategorie: frazeologizmy tradycyjne i modyfikacje frazeologiczne. W oparciu o 1124 przykłady pochodzące z polskich i niemieckich ogłoszeń reklamowych niniejsza praca obrazuje najważniejsze cechy charakterystyczne frazeologizmów i ich modyfikacji, klasyfikuje je, wyjaśnia kwestię uprzywilejowanej pozycji w reklamie prasowej i preponderancję tych środków językowych, jak również dostarcza porównania sąsiadujących języków reklamy.

Praca skierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych językiem reklamy, studentów filologii germańskiej piszących pracę z perswazji i frazeologii reklamy oraz strategii reklamowych, a także do osób, które pragną bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz osób zainteresowanych badaniami porównawczymi języków, znających język niemiecki w stopniu zaawansowanym
Die vorliegende Arbeit illustriert, wie Werbung funktioniert und welche Mechanismen sie anwendet, um die Aufmerksamkeit des potenziellen Kunden zu gewinnen. Im Fokus der wissenschaftlichen Betrachtung stehen Phraseologismen, denen in der Anzeigenwerbung eine besondere Rolle zukommt. Die konfrontative Arbeit stellt anhand von 1124 Belegen verschiedene Phraseologismen-Klassen und deren Modifikationen in deutschen und polnischen Werbeanzeigen dar, klassifiziert diese und erläutert ihre Stellung in der Werbeanzeige. Ein Vergleich zu anderen sprachlichen Mitteln verdeutlicht dabei, welchen Mehrwert Phraseologismen für die Werbung haben.

Książka "Andere Länder, andere Webestrategien. Phraseologismen und deren Modifikationen In den polnischen und deutschen Werbeanzeigen. Seria: Studia i monografie nr 500" - Mariola Majnusz-Stadnik - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2014 r. Cena 25.14 zł. Zapraszamy na zakupy!