pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Mariola Majnusz-Stadnik

Mariola Majnusz-Stadnik - autor


okładka książki - Andere Länder, andere Webestrategien. Phraseologismen und deren Modifikationen In den polnischen und deutschen Werbeanzeigen. Seria: Studia i monografie nr 500
Mariola Majnusz-Stadnik

Andere Länder, andere Webestrategien. Phraseologismen und deren Modifikationen In den polnischen und deutschen Werbeanzeigen. Seria: Studia i monografie nr 500

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Praca jest doskonałym źródłem wiedzy na temat frazeologii i języka reklamy. Pokazuje jak działa reklama i jakich mechanizmów perswazyjnych (w szczególności z zastosowaniem frazeologizmów, czyli...
25.14 
Wyślemy w czasie: 14 dni