pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Autor książki:

Susan M. Weinschenk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 168x237 mm
EAN: 9788324662838
ISBN: 978-83-246-6283-8
Data: 2013-06-19
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci W jaki sposób podejmują decyzje Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!

Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.

  • Jak przykuwać uwagę na stronie WWW
  • Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć
  • Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok
  • Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje
  • Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia
  • Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami
  • Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień
  • Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta
Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!

Susan M. Weinschenk jest doktorem psychologii z wieloletnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii do projektowania rozwiązań technologicznych. Jest autorką kilku książek na temat metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Jest także wykładowcą i prelegentką oraz szefową działu User Experience Strategy dla obu Ameryk w firmie Human Factors International, a ponadto autorką popularnego bloga whatmakesthemclick.net.

Książka "100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach" - Susan M. Weinschenk - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2013 r.