pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Susan M. Weinschenk

Susan M. Weinschenk - autor


okładka książki - 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Susan M. Weinschenk

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Programowanie; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz
Susan M. Weinschenk

Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

Książka. Wydawnictwo: Edgard ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skoro...
pozycja niedostępna

okładka książki - 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Susan M. Weinschenk

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Webmasterstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci W jaki sposób podejmują decyzje Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Susan M. Weinschenk

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Webmasterstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Siła skutecznego kliknięcia Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją Genialny pomysł na książkę - świetnie zrealizowany. Steve Krug,...
pozycja niedostępna