pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Mediamorfozy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra
Format: pdf
Ilość stron: 222 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788375456394
Data: 2025-07-03
39.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Tom 27. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele inspirujących myśli. Rzecz naukowa, ale pomaga w zrozumieniu codzienności. Bardziej niż się wydaje.

prof. dr hab. Jacek Dąbała, Katolicki Uniwersytet Lubelski
Tytułowa »mediamorfoza« celowo przywołuje rozważania Karola Jakubowicza na temat transformacji środków komunikowania. Wspólnym wątkiem prezentowanych w niej publikacji jest bowiem »substytucjonalny« wymiar przemian mediów. Autorzy poszczególnych rozdziałów koncentrują się na tym, w jaki sposób nowe media i technologie cyfrowe zastępują media tradycyjne. Publikacja dobrze odzwierciedla wielowymiarowość i wieloaspektowość zjawiska mediamorfozy, a także różnorodność podejść badawczych do tematu. Czytelnik odnajduje w niej zarówno filozoficzną, humanistyczną analizę funkcji mediów z perspektywy epistemologii i metodologii nauk o zarządzaniu, jak i szczegółowe rozważania dotyczące przemian konkretnych formatów i gatunków medialnych.

dr hab. Agnieszka Hess, Uniwersytet Jagielloński

E-book „Mediamorfozy” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra. Cena 39.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.