
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Aspra |
Format: | |
Ilość stron: | 246 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788375454758 |
Data: | 2025-07-03 |
Opis e-booka:
Tom 21. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych? Unikając popadania w skrajności (nic nowego, tego jeszcze nie było), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są nowe media, daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza.
prof. dr hab. Maciej Mrozowski
E-book „Nowe media. Wyzwania i ograniczenia” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra. Cena 39.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.