pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Nowe media. Wyzwania i ograniczenia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra
Format: pdf
Ilość stron: 246 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788375454758
Data: 2025-07-03
39.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Tom 21. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych? Unikając popadania w skrajności (nic nowego, tego jeszcze nie było), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są nowe media, daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza.

prof. dr hab. Maciej Mrozowski

E-book „Nowe media. Wyzwania i ograniczenia” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra. Cena 39.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.