pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra
Format: pdf
Ilość stron: 278 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788375458886
Data: 2025-07-14
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.

Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Książka wnosi nowe elementy do badań nad komunikacją polityczną, ale także nad historią mediów.

Prof. dr hab. Beata Ociepka, Uniwersytet Wrocławski

E-book „Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra.