
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Aspra |
Format: | |
Ilość stron: | 350 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788375451306 |
Data: | 2025-07-14 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Mechanizmy tu przedstawiane usytuowane są na styku dziedziny badań socjologii, psychologii, etyki, prakseologii, socjotechniki, marketingu i PR. Jeśli czytelnik dostrzeże znaczenie ich splatania się dla życia publicznego, kultury politycznej, to nie zdziwi go, że kodyfikacji podjął się politolog. Jednak nie jest to książka tylko dla polityków i politologów. Dla nich też - gdyż muszą zrozumieć, jak silne są związki i analogie między relacjami i strukturami z życia codziennego ludzi, nawet intymnego, ze sfery stosunków rodzinnych, towarzyskich, sąsiedzkich, pracowniczych a formami oddziaływania publicznego. Już lepiej rozumieją i politycy, i politolodzy, analogię między teatrem a sceną polityczną. A zaraźliwa fascynacja marketingiem i PR sprawia, iż niektórzy przestają już się zastanawiać, ile jest polityki w polityce, tak bardzo wymogi spektaklu, gadżety i rekwizyty zaprzężone do walki o wizerunek przesłoniły im treść społeczną tej działalności.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
E-book „Akredytacja w życiu społecznym i politycznym” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra.