pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków

Autor książki:

Zdzisław Knecht

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788373877290
ISBN: 83-7387-729-0
Data: 2008-11-21
pozycja niedostępna

Opis książki:

Racjonalne public relations to sztuka: - współpracowania nie tylko z mediami, - wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji, - realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę, - zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu, - budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji, - pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie, - umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.
Ta książka mówi o tym, jak – mimo chaosu na rynku – organizacja może racjonalnie podejść do problemu wydawania pieniędzy na promocję, jakich ludzi zatrudnić, aby właściwie zajęli się PR i jak zorganizować ich pracę.

Książka "Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków" - Zdzisław Knecht - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2005 r.