pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Magdalena Pataj

Magdalena Pataj - książki lub utwory autora


Publicystyka Leopolda Ungera. w kierunku dziennikarstwa poważnego - okładka książki
Iwona Hofman, Ewelina Górka, Justyna Maguś, Magdalena Pataj

Publicystyka Leopolda Ungera. w kierunku dziennikarstwa poważnego

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
Publicystyka Leopolda Ungera w kierunku dziennikarstwa...
Cena: 43.58  Cena wydawcy: 56.00 zł Oszczędzasz: 12.42 
do koszyka

Kobiety w sferze publicznej. Perspektywy interdyscyplinarne problemu - okładka książki
Magdalena Pataj (red.)

Kobiety w sferze publicznej. Perspektywy interdyscyplinarne problemu

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Badania interdyscyplinarne; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Studia nad miejscem i rolą kobiet w sferze publicznej mają charakter interdyscyplinarny, czego odzwierciedleniem jest m.in. struktura niniejszej publikacji. Analizy dotyczące sposobu prezentowania kobiet w mediach, stereotypów związanych z...
Cena: 34.86  Cena wydawcy: 44.80 zł Oszczędzasz: 9.94 
do koszyka

Kobiety w sferze publicznej. Teoria i praktyka - okładka książki
Magdalena Pataj (red.)

Kobiety w sferze publicznej. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Temat uczestnictwa, obecności oraz wykluczenia kobiet w poszczególnych sferach życia społecznego jest wciąż aktualny, charakteryzuje się dynamiką oraz ciągłymi przemianami. Rozwój mediów, przeobrażenia społeczne i kulturowe, wydarzenia polityczne...
Cena: 34.86  Cena wydawcy: 44.80 zł Oszczędzasz: 9.94 
do koszyka

(Nie)obecność kobiet w przestrzeni publicznej - okładka książki
Magdalena Pataj (red.)

(Nie)obecność kobiet w przestrzeni publicznej

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W książce podjęto próbę odpowiedzi na pytanie o miejsce kobiet we współczesnej agorze trzech podstawowych dziedzin: polityki, rynku pracy, mediów. Udokumentowano sytuację przede wszystkim w Polsce,...
Cena: 34.74  Cena wydawcy: 36.23 zł Oszczędzasz: 1.49 
do koszyka