pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Grażyna Piechota

Grażyna Piechota - książki lub utwory autora


Public Relations. Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe - okładka książki
Grażyna Piechota (red.)

Public Relations. Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe

Książka. Wydawnictwo: AFM ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W nadchodzących latach światu będą przewodzić tylko te społeczeństwa, których gospodarka będzie mogła funkcjonować w coraz krótszym cyklu produkcyjnym. Coraz bardziej przyjazne człowiekowi techniki przetwarzania i przesyłania informacji...
pozycja niedostępna

Fakty i mity o jednym procencie podatku - okładka książki
Grażyna Piechota

Fakty i mity o jednym procencie podatku

Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Książki / Literatura / Esej i szkic; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Recenzowana praca stanowi cenne źródło informacji o finansowaniu organizacji społeczeństwa obywatelskiego w Polsce z 1 podatku od dochodów osobistych. Ważnym ustaleniem pracy jest zwrócenie uwagi że mechanizm 1 w znacznie mniejszym stopniu niż...
Cena: 25.38  Cena wydawcy: 38.00 zł Oszczędzasz: 12.62 
do koszyka

Nieład komunikacyjny w demokracji lokalnej - okładka książki
Grażyna Piechota

Nieład komunikacyjny w demokracji lokalnej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy centralnego dla zachowań społecznych problemu, jakim jest tworzenie wartościowych, pogłębionych relacji społecznych zwanych w skrócie społeczeństwem obywatelskim. Współczesna Polska przeżywa dość znaczny kryzys więzi, autorytetów,...
Cena: 27.27  Cena wydawcy: 29.00 zł Oszczędzasz: 1.73 
do koszyka

Szkoła w kryzysie versus media - okładka książki
Grażyna Piechota

Szkoła w kryzysie versus media

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Książka, będąca następstwem cyklu wykładów i warsztatów prowadzonych dla dyrektorów szkół, jest poświęcona współpracy szkół z mediami w zakresie zarządzania sytuacją kryzysową. Media są zainteresowane działalnością szkół, choć wydaje się, że szkoły...
Cena: 24.88  Cena wydawcy: 29.00 zł Oszczędzasz: 4.12 
do koszyka