pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Indeks autorów »
Aneta Duda

Aneta Duda - autor


okładka książki - Brandcasting na przykładzie reklamy natywnej i advertorialu. Teoria i badania
Aneta Duda

Brandcasting na przykładzie reklamy natywnej i advertorialu. Teoria i badania

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1.    Definicja brandcastingu 1.2.    Wybrane teorie społeczne w opisie brandcastingu – konceptualizacja władzy i oporu...
35.92  38.00  2.08 

okładka książki - Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU. Hybrydyzacja - Uwiarygadnianie - Zadaniowość
Aneta Duda

Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU. Hybrydyzacja - Uwiarygadnianie - Zadaniowość

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Filozofia nauki; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Wstęp Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne 1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska 1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki 1.1.2. Zmiana i efektywność...
39.69  42.00  2.31 

okładka książki - Medialne reprezentacje kultury. Medialne ramy tożsamości. Tom 3. Seria: Kultura w mediach. Media w kulturze
Aneta Duda, Robert Szwed

Medialne reprezentacje kultury. Medialne ramy tożsamości. Tom 3. Seria: Kultura w mediach. Media w kulturze

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Medialne reprezentacje kultury. Medialne ramy tożsamości. Tom...
29.25  30.00  0.75 

okładka książki - Konsumpcja. Teorie i badania
Aneta Duda

Konsumpcja. Teorie i badania

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Wychodzę z założenia, że rozważania o konsumpcji powinny być przede wszystkim dyskusjami o ludziach oraz ich konsumpcyjnych doświadczeniach i problemach, o wykluczeniu z niej biednych, o konsumpcji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Medialne reprezentacje kultury. Społeczeńctwo - Polityka - Promocja. Tom 2
Aneta Duda (red.)

Medialne reprezentacje kultury. Społeczeńctwo - Polityka - Promocja. Tom 2

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Seria: Kultura w mediach. Media w...
27.30  28.00  0.7 

okładka książki - Język mitu w reklamie
Aneta Duda

Język mitu w reklamie

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Antropologia; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Reklama już dawno przekroczyła granicę sprzedawania towarów i włączyła się w edukowanie ludzi o istocie społecznych i indywidualnych wartości, stała się pewną propozycją myślenia o świecie. Jej przekazy głęboko...
pozycja niedostępna