pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Andrzej Herman

Andrzej Herman - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Zarządzanie respektujące wartości. Raport z badań - okładka książki
Andrzej Herman, Tadeusz Oleksyn, Izabela Stańczyk (red.)

Zarządzanie respektujące wartości. Raport z badań

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka stanowi efekt kilkuletnich prac zespołu badaczy z uczelni warszawskich: SGH, WSFiZ oraz SGGW, a także Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Publikacja zawiera treści związane z tematem wartości i ich roli w zarządzaniu....
pozycja niedostępna

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 2 (23) kwiecień-czerwiec 2012 - okładka książki
Andrzej Herman (red.)

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 2 (23) kwiecień-czerwiec 2012

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Czasopisma / Ekonomiczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Kwartalnik Kolegium Nauk o...
pozycja niedostępna

Od PKWN do własności. Restytucja mienia przejętego dekretem reformy rolnej - okładka książki
Andrzej Herman

Od PKWN do własności. Restytucja mienia przejętego dekretem reformy rolnej

Książka. Wydawnictwo: Nowy Świat ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Celem taj książki jest wskazanie postępowania i istniejących możliwości dla restytucji należnych praw. Dlatego obok przepisów oraz poglądów sądów i organów administracji przedstawiłem inne wątki od historii poprzez ekonomię do agronomii które...
pozycja niedostępna

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 1 (6) styczeń-marzec 2008 - okładka książki
Andrzej Herman (red.)

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 1 (6) styczeń-marzec 2008

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 1 (6) styczeń-marzec...
pozycja niedostępna

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 4 (9) październik-grudzień 2008 - okładka książki
Andrzej Herman (red.)

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 4 (9) październik-grudzień 2008

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 4 (9) październik-grudzień...
pozycja niedostępna

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 4 (5) październik-grudzień 2007 - okładka książki
Andrzej Herman (red.)

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 4 (5) październik-grudzień 2007

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 4 (5) październik-grudzień...
pozycja niedostępna

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 3 (4) lipiec-wrzesień 2007 - okładka książki
Andrzej Herman (red.)

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 3 (4) lipiec-wrzesień 2007

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 3 (4) lipiec-wrzesień...
pozycja niedostępna

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 2 (7) kwiecień-czerwiec 2008 - okładka książki
Andrzej Herman (red.)

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 2 (7) kwiecień-czerwiec 2008

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 2 (7) kwiecień-czerwiec...
pozycja niedostępna

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 1 październik 2006 - okładka książki
Andrzej Herman (red.)

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 1 październik 2006

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 1 październik...
pozycja niedostępna

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr nr 2 (11) kwiecień-czerwiec 2009 - okładka książki
Andrzej Herman (red.)

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr nr 2 (11) kwiecień-czerwiec 2009

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: ;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr nr 2 (11) kwiecień-czerwiec...
pozycja niedostępna

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr nr 3 (12) lipiec-wrzesień 2009 - okładka książki
Andrzej Herman (red.)

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr nr 3 (12) lipiec-wrzesień 2009

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: ;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr nr 3 (12) lipiec-wrzesień...
pozycja niedostępna

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 4 (13) pażdziernik-grudzień 2009 - okładka książki
Andrzej Herman (red.)

Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 4 (13) pażdziernik-grudzień 2009

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: ;
Kwartalnik nauk o przedsiębiorstwie nr 4 (13) pażdziernik-grudzień...
pozycja niedostępna

Value Creation in the Era of service economy - okładka książki
Andrzej Herman, Andrzej Szablewski (red.)

Value Creation in the Era of service economy

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2008; Oprawa: ;
Value Creation in the Era of service...
pozycja niedostępna

Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa - okładka książki
Barbara Dobiegała-Korona, Andrzej Herman (red.)

Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Tematyka zawarta w książce została podzielona na cztery główne części. Część pierwsza wskazuje na najważniejsze uwarunkowania, w jakich współcześnie przedsiębiorstwom przyszło działać. W części drugiej wskazuje się na podstawowe finansowe...
pozycja niedostępna