pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375614473
ISBN: 978-83-7561-447-3
Data: 2015-02-23
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi.

Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w "chmurze". To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki - logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności.

Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

Książka "Potencjał biznesowy mediów społecznościowych" - Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2015 r.