Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego - Książka

Strona Główna Księgarni.
pokaz koszyk        zkoszty wysyłkiregulaminpomocKontaktmail
Karty Płatnicze
p Książki l Podręczniki l Audiobook l mapy l Antykwariat l Muzyka l Filmy l Nowości l Bestseller k
rog rog
Szukaj:

w kategorii:
autor
tytuł
 24h
bez kosztów tanie książki
Książki
Podręczniki szkolne

wstecz Podręcznik z kategorii: Ekonomia i biznes » Ekonomia » Zarządzanie i marketing » Podręczniki akademickie

podręcznik
Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego
powiększ

Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego

Wydawnictwo: Adam Marszałek
Ilość stron: 193 s.
Oprawa: miękka
Wymiar: 148 x 210 mm
ISBN: 83-7174-624-5


Zobacz podręcznik autora:
Adam Gwiazda
Zobacz podręczniki wydawcy:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Wyślemy
w czasie:

24 h

sprawdź
koszty
dostawy
Było: 27.50 zł
Cena: 25.14 
do koszyka

Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się szeroko pojętym marketingiem. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.


Poleć na: Udostępnij na Facebooku
Kupujący tę pozycję zamówili również:
powiększ s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.)

Etyka w biznesie

powiększ Andrzej Bolesta

Chiny w okresie transformacji

powiększ Peter Beyer

Religia i globalizacja


Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:
powiększ

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Rok wydania: 2010
Oprawa: miękka

Podręcznik akademicki adresowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach

>> czytaj więcej
powiększ Marek Gruszczyński, Tomasz Kuszewski, Maria Podgórska

Ekonometria i badania operacyjne. Podręcznik dla studiów licencjackich. Wprowadzenie do...

Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka

Ekonometria i badania operacyjne: Podręcznik jest bardzo dobrym wprowadzeniem do korzystania z metod ilościowych w ekonomii, finansach, zarządzaniu i marketingu. Wprowadzenie do ekonometrii: W obecnej, unowocześnionej edycji podstawowe zagadnienia ekonometryczne zostały przedstawione w sposób wyczerpujący. Zestawiono informacje teoretyczne

>> czytaj więcej
powiększ Jan Szambelańczyk

Zarządzanie bankiem spółdzielczym

Rok wydania: 1997
Oprawa: miękka

Książka przeznaczona jest dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków. Z wcześniejszych wydań tej książki szeroko korzystano podczas szkoleń organizowanych dla pracowników banków przez różne instytucje. Poszczególne rozdziały pracy traktują o podstawach prawnych działalności banku spółdzielczego i strukturze przepisów wewnętrznych,

>> czytaj więcej
powiększ Zdzisław Knecht

Zarządzanie marketingiem

Rok wydania: 2008
Oprawa: miękka

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku ?zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki

>> czytaj więcej

Zobacz również inne pozycje wydawnictwa "Adam Marszałek" dostępne w księgarni:
powiększ

Kryzys marketingu politycznego - Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania
>> czytaj więcej

powiększ

Rozwój handlu międzynarodowego po II wojnie światowej - Rozwój handlu międzynarodowego po II wojnie światowej jest syntetyczną analizą wymiany handlowej po roku 1945. Autor podjął próbę wyodrębnienia i scharakteryzowania zasadniczych tendencji
>> czytaj więcej

powiększ

Stany Zjednoczone Ameryki wobec Międzynarodowego Trybunału Karnego - Celem niniejszej pracy jest próba odpowiedzi na pytanie czy prawdopodobna jest zmiana dotychczasowego stosunku USA do MTK. Jej udzielenie wymaga analizy i oceny politycznych i prawnych
>> czytaj więcej

powiększ

Zagrożenia dla bezpieczeństwa międzynarodowego w XXI wieku. Azjatycka perspektywa - Tom, który oddajemy w Państwa ręce zawiera siedemnaście opracowań przygotowanych przez autorów reprezentujących główne polskie ośrodki naukowe. Zaprezentowano w nich różne aspekty
>> czytaj więcej


sprawdz zamowienie
Koszty inpost gratis
bestseller
powiększEmerytura nie jest Ci potrzebna czyli ...
autor: Jacek Borowiak
cena: 32.00 zł
powiększEtyka przywództwa. Ujęcie interdyscyplinarne
autor: Iwona Kuraszko (red.)
cena: 46.57 zł
powiększZbiór gier doskonalących burzę mózgów
autor: Mike Mulvihill, Mary Scannell
cena: 106.33 zł
4. Instruktaż prowadzenia Księgi HACCP ...
autor: Małgorzata Wiśniewska
cena: 97.97 zł
5. Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe ...
autor: Natalia Hatalska
cena: 75.37 zł
6. Zarządzanie nieruchomościami handlowymi
autor: Iwona Foryś (red.)
cena: 48.30 zł
7. Zarządzanie ryzykiem w organizacjach ...
autor: Jarosław Domański
cena: 58.74 zł
8. Instruktaż opracowania procedury auditu ...
autor: Małgorzata Wiśniewska
cena: 54.03 zł
9. Strategie finansowania działalności ...
autor: Ewa Chojnacka, Bożena Kołosowska, Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
cena: 38.25 zł
10. Social media to ściema
autor: B.J. Mendelson
cena: 33.56 zł
Sprawdź swoje zamówienie | Koszyk | Koszty dostawy | Regulamin | Polityka Cookies | Pomoc | Kontakt

Adam Gargaś To nieprawda, że wszystkiemu winien jest SYSTEM, jeśli coś nie działa napisz!: Adam
IE 6.0 © 2002-2014 KRAKÓW
Księgarnia Internetowa Poczytaj.pl,
"Dante" G. Baran, G. Fugiel