Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego - Książka

Strona Główna Księgarni.
pokaz koszyk        zkoszty wysyłkiregulaminpomocKontaktmail
Karty Płatnicze
p Książki l Podręczniki l Audiobook l mapy l Antykwariat l Muzyka l Filmy l Nowości l Bestseller k
rog rog
Szukaj:

w kategorii:
autor
tytuł
 24h
  Indeks wydawnictw
  Indeks autorów
  Indeks kategorii
 
bez kosztów tanie książki
Książki
Podręczniki szkolne

wstecz Podręcznik z kategorii: Ekonomia i biznes » Ekonomia » Zarządzanie i marketing » Podręczniki akademickie

podręcznik
Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego
powiększ

Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego

Wydawnictwo: Adam Marszałek
Ilość stron: 193 s.
Oprawa: miękka
Wymiar: 148 x 210 mm
ISBN: 83-7174-624-5


Zobacz podręcznik autora:
Adam Gwiazda
Zobacz podręczniki wydawcy:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Wyślemy
w czasie:

24 h

sprawdź
koszty
dostawy
Wyprzedaż!!!
Cena: 24.52 
Cena wydawcy: 27.50 
Oszczędzasz: 2.98 
do koszyka

Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się szeroko pojętym marketingiem. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.


Poleć na: Udostępnij na Facebooku
Kupujący tę pozycję zamówili również:
powiększ Kenneth Blanchard, Norman V. Peale

Etyka biznesu

powiększ Barbara Pogonowska (red.)

Elementy etyki gospodarki rynkowej

powiększ Wojciech Gasparski

Biznes, etyka, odpowiedzialność

powiększ Feliks Koneczny

Zwierzchnictwo moralności. Ekonomia a etyka

powiększ Grzegorz Sulczewski (red.)

Etyka biznesu w perspektywie humanistycznej

powiększ s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.)

Etyka w biznesie


Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:
powiększ Adam Gwiazda

Globalizacja i regionalizacja gospodarki światowej

Rok wydania: 2000
Oprawa: miękka

Książka zawiera analizę i ocenę "blasków i cieni" globalizacji i regionalizacji. Oba te zjawiska wywieraja duży wpływ na życie gospodarcze, polityczne i społeczne we wszystkich krajach i regionach świata. W wyniku postępującej globalizacji umocniły się ponadnarodowe centra władzy ekonomicznej, które decydują o wielkości i kierunkach międzynarodowych

>> czytaj więcej
powiększ Marek Gruszczyński, Tomasz Kuszewski, Maria Podgórska

Ekonometria i badania operacyjne. Podręcznik dla studiów licencjackich. Wprowadzenie do...

Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka

Ekonometria i badania operacyjne: Podręcznik jest bardzo dobrym wprowadzeniem do korzystania z metod ilościowych w ekonomii, finansach, zarządzaniu i marketingu. Wprowadzenie do ekonometrii: W obecnej, unowocześnionej edycji podstawowe zagadnienia ekonometryczne zostały przedstawione w sposób wyczerpujący. Zestawiono informacje teoretyczne

>> czytaj więcej
powiększ Adam Stabryła

Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi

Rok wydania: 2012
Oprawa: miękka

Podstawowy podręcznik akademicki do przedmiotów Zarządzanie projektami i Metody i techniki projektowania, wykładanych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zarządzaniem projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi w przedsiębiorstwie. W opracowaniu połączono podstawy teoretyczne i metodologiczne

>> czytaj więcej
powiększ

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Rok wydania: 2010
Oprawa: miękka

Podręcznik akademicki adresowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach

>> czytaj więcej

Zobacz również inne pozycje wydawnictwa "Adam Marszałek" dostępne w księgarni:

Kryzys marketingu politycznego - Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania
czytaj więcej...

Rozwój handlu międzynarodowego po II wojnie światowej - Rozwój handlu międzynarodowego po II wojnie światowej jest syntetyczną analizą wymiany handlowej po roku 1945. Autor podjął próbę wyodrębnienia i scharakteryzowania zasadniczych tendencji
czytaj więcej...

Stany Zjednoczone Ameryki wobec Międzynarodowego Trybunału Karnego - Celem niniejszej pracy jest próba odpowiedzi na pytanie czy prawdopodobna jest zmiana dotychczasowego stosunku USA do MTK. Jej udzielenie wymaga analizy i oceny politycznych i prawnych
czytaj więcej...

Zagrożenia dla bezpieczeństwa międzynarodowego w XXI wieku. Azjatycka perspektywa - Tom, który oddajemy w Państwa ręce zawiera siedemnaście opracowań przygotowanych przez autorów reprezentujących główne polskie ośrodki naukowe. Zaprezentowano w nich różne aspekty
czytaj więcej...

Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką - Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do
czytaj więcej...

Kres Zimnej Wojny. Bezpieczeństwo europejskie w procesie zmian międzynarodowego układu... - Książka dotyczy rozpadu dwubiegunowego systemu bezpieczeństwa i blokowego podziału Europy oraz okresu przejściowego w procesie zmiany międzynarodowego układu sił. Ukazuje bezpieczeństwo
czytaj więcej...


sprawdz zamowienie
muzyka
bestseller
powiększ
MBA w dziesięć dni. Szybko ...
Steven A. Silbiger
cena: 48.80 zł
powiększ
powiększ
Makroekonomiczne i sektorowe ...
Kazimierz Zieliński (red.)
cena: 29.40 zł
powiększ
Bezpieczeństwo ekonomiczne ...
Konrad Raczkowski (red.)
cena: 84.15 zł
powiększ
Polityka gospodarcza
Henryk Ćwikliński (red.)
cena: 23.57 zł
powiększ
Aktualne problemy funkcjonowania ...
praca zbiorowa
cena: 95.29 zł

Zobacz więcej!

dladzieci
Sprawdź swoje zamówienie | Koszyk | Koszty dostawy | Regulamin | Polityka Cookies | Pomoc | Kontakt

Adam Gargaś To nieprawda, że wszystkiemu winien jest SYSTEM, jeśli coś nie działa napisz!: Adam
IE 6.0 © 2002-2014 KRAKÓW
Księgarnia Internetowa Poczytaj.pl,
"Dante" G. Baran, G. Fugiel