pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Uniwersytetu Jagiellońskiego

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego - strona 158


okładka książki - Zarządzanie Publiczne 2/2006

Zarządzanie Publiczne 2/2006

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie Publiczne 3/2007 ZN ISP UJ

Zarządzanie Publiczne 3/2007 ZN ISP UJ

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie Publiczne 3/2007, ZN ISP UJ

Zarządzanie Publiczne 3/2007, ZN ISP UJ

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Niniejszy numer Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Jagiellońskiego jest dedykowany prof. Janowi Jerschinie – wybitnemu socjologowi i naszemu Koledze, dla którego poprzedni rok akademicki był ostatnim rokiem pracy naukowo-dydaktycznej w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie Publiczne 4/2008

Zarządzanie Publiczne 4/2008

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego Reforming Education: Linking Schools, Universities and Communities for Democratic School Reform School reform to be successful needs all stakeholders to bring their...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie talentami. Koncepcje modele i praktyki

Zarządzanie talentami. Koncepcje modele i praktyki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Wartość tej monografii wynika zarówno z podjęcia przez Autorkę tematyki o istotnym znaczeniu dla rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości, jak i z aktualności analizowanych zjawisk. Z jednej strony zarządzanie talentami jest koncepcją...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w biznesie

Zarządzanie w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka zawiera studia przypadków z dziedziny zarządzania, które powstały w toku zajęć dydaktycznych poświęconych tej metodzie, prowadzonych przez autora przebywającego w Instytucie Zarządzania UJ w ramach stypendium Fulbrighta w roku...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w kulturze. Tom 10

Zarządzanie w kulturze. Tom 10

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
To już ponad dziesięć lat istnienia jedynych w Polsce studiów o specjalności zarządzanie kulturą”, ponad dziesięć lat Szkoły (i Katedry) Zarządzania Kulturą Uniwersytetu jagiellońskiego, która te studia zorganizowała, to także dziesięć...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w kulturze. Tom 11

Zarządzanie w kulturze. Tom 11

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Czasopismo,,Zarządzanie w Kulturze” podejmuje problematykę szeroko rozumianej kultury i wprowadza w zagadnienia związane z jej funkcjonowaniem oraz zarządzaniem. Autorzy tekstów prezentują w nim zagadnienia teoretyczne dotyczące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w kulturze. Tom 12

Zarządzanie w kulturze. Tom 12

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Czasopismo Zarządzanie w Kulturze” podejmuje problematykę szeroko rozumianej kultury i wprowadza w zagadnienia związane z jej funkcjonowaniem oraz zarządzaniem. Autorzy tekstów prezentują w nim zagadnienia teoretyczne dotyczące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w Kulturze. Tom 13

Zarządzanie w Kulturze. Tom 13

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Czasopisma / Ekonomiczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Czasopismo Zarządzanie w Kulturze jest pierwszym w Polsce, recenzowanym pismem naukowym, poświęconym zagadnieniom zarządzania w sektorze kultury. Autorzy tekstów prezentują teoretyczne i praktyczne...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w kulturze. Tom 2

Zarządzanie w kulturze. Tom 2

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zarządzanie w kulturze ma krótsze tradycje niż zarządzanie w gospodarce czy usługach. W zarządzaniu w kulturze spotykają się efektywność ze świadomością kruchości materii poddawanej zarządzaniu, z odpowiedzialnością za skutki działania w sferze,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w kulturze. Tom 3

Zarządzanie w kulturze. Tom 3

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Poziom finansowania kultury jest w Polsce katastrofalny. Nasz kraj jest jednym z niewielu, które nie zdołały przez lata transformacji ustrojowej wypracować sensownego programu polityki kulturalnej. Polska jest natomiast na liście...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w kulturze. Tom 4

Zarządzanie w kulturze. Tom 4

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Coraz trudniej odnaleźć w Europie skrajnie różniące się sposoby organizacji i finansowania instytucji kultury. I choć mówimy o modelu francuskim jako skrajnie scentralizowanym, czy o brytyjskim, jako o jego przeciwieństwie, to coraz częściej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w kulturze. Tom 7

Zarządzanie w kulturze. Tom 7

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Otrzymują Państwo tom 7 Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Jagiellońskiego Zarządzanie w kulturze”. Tradycyjnie już jest to możliwe dzięki stałej współpracy Redakcji z Wydziałem Kultury Urzędu Miasta Krakowa, który jest cierpliwym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w kulturze. Tom 8

Zarządzanie w kulturze. Tom 8

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Kolejny Zeszyt Naukowy pod redakcją Łukasza Gawła i Emila...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w kulturze. Tom 9

Zarządzanie w kulturze. Tom 9

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Dzięki finansowej pomocy Wydziału kultury Urzędu Miasta Krakowa od dziewięciu już lat Katedra Zarządzania Kulturą wydaje rocznik Zarządzanie w Kulturze. Kończąc pracę nad przygotowaniem tego tomu, a teraz zapraszając Państwa do jego lektury, nie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w szkołach wyższych i innowacje w gospodarce

Zarządzanie w szkołach wyższych i innowacje w gospodarce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Pedagogika / Materiały dla nauczycieli; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Innowacyjność gospodarki każdego kraju jest ściśle powiązania z poziomem i dynamiką rozwoju nauki i edukacji. Im wyższy poziom rozwoju szkolnictwa, tym wyższe miejsce w poziomie innowacyjności zajmuje dane państwo, bez względu na to,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie wiedzą o zagrożeniach i bezpieczeństwie uczniów w rozwijaniu szkolnych systemów bezpieczeństwa

Zarządzanie wiedzą o zagrożeniach i bezpieczeństwie uczniów w rozwijaniu szkolnych systemów bezpieczeństwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W obecnej społeczno-kulturowej sytuacji funkcjonowania szkoły, w której potęgują się ryzykowne zachowania uczniów, pojawia się problem: jak wykorzystywać wiedzę o zagrożeniach i bezpieczeństwie w ich profilaktyce i w działaniach niosących pomoc...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy samorządowego

Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy samorządowego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
W dobie turbulentnego i coraz mniej poddającego się predykcji otoczenia, jak również konkurencji o ograniczone i często nieimitowane zasoby szczególnego znaczenia nabiera potrzeba kreowania pożądanego wizerunku organizacji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie zmianami. Jak maksymalnie skorzystać na procesach przejściowych

Zarządzanie zmianami. Jak maksymalnie skorzystać na procesach przejściowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka jest uaktualnioną i rozszerzoną edycją klasycznego przewodnika w dziedzinie zarządzania zmianami w miejscu pracy. W świecie biznesu dokonują się nieustanne przekształcenia. Codziennie dowiadujemy się o nowych fuzjach,...
pozycja niedostępna

Strona 158 z 162 : «pierwsza...156157158159160...ostatnia» (3236 pozycji)