pokaz koszyk
rozwiń menu

Produkty firmy: Roster - strona 2


okładka książki - Personal Branding

Personal Branding

Książka. Wydawnictwo: Roster; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nieważne ile masz lat. Nieważne czym się zajmujesz. Możesz stworzyć swoją silną i rozpoznawalną markę osobistą. Wystarczy poznać siebie, zachodzące zmiany we współczesnym marketingu, proste...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

Książka. Wydawnictwo: Roster; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów. Ponadto...
pozycja niedostępna

okładka książki - Anabella

Anabella

Książka. Wydawnictwo: Roster; Kategoria: Książki / Literatura / Poezja, dramat; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Julia Winogrodzka, młoda, utalentowana pisarka, która w świeży i odważny sposób porusza aktualne i ważne dla współczesnego czytelnika tematy.Ana Bella książka o zaburzeniu emocjonalnym, które przybiera formę patologii...
15.39 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jak osiągnąć sukces. Jak zbudować swoją marke osobistą i sprawić, by firma osiągnęła sukces?

Jak osiągnąć sukces. Jak zbudować swoją marke osobistą i sprawić, by firma osiągnęła sukces?

Książka. Wydawnictwo: Roster; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Jak osiągnąć sukces - oczywiście w biznesie - to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w...
26.39 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 2 z 2 : «12 (24 pozycji)